UM Ełk: Usuwanie azbestu na terenie Miasta Ełku
Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna” w Ełku zachęca do składania wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu demontażu, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Miasta Ełku. Środki pochodzą z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miasta Ełku do 26 lipca 2019 r .
Ruszył program dotacyjny Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, w ramach którego można składać wnioski o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu. Wnioski przyjmowane są w sekretariacie Urzędu Miasta Ełku do 26 lipca 2019 r.
Realizacja przedsięwzięcia rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 75%
Prace związane z demontażem i załadunkiem planowane są do wykonania w maju i czerwcu 2020 r.
O dofinansowanie mogą ubiegać się m.in.:
· spółdzielnie mieszkaniowe
· wspólnoty mieszkaniowe
· rodzinne ogrody działkowe
· kościoły i związki wyznaniowe
· spółki prawa cywilnego i handlowego
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z m.in.:
· zakupem i montażem nowych pokryć dachowych
· demontażem lub wymianą elementów konstrukcyjnych dachu lub ściany
· demontażem elementów izolacyjnych dachów lub ściany
Szczegółowe informacje oraz komplet dokumentów wymaganych do złożenia wniosku o dofinansowanie można pobrać z nw. stron:
elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=87845
czystyelk.pl/usuwanie-azbestu
Dodatkowe informacje dostępne w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku> Jabłońska Anna, pok. nr. 243, tel. 87 73 26 223, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
elk.pl/aktualnosci-wpis/3605/usuwanie-azbestu-na-terenie-miasta-elku
Autor: krystian