LanguageBusiness - szkolenia językowe dla Twojej firmy

Audyt językowy

Pracownicy deklarują znajomość języków w CV. W toku kariery ją poprawiają, uczą się też nowych języków. To bardzo ważne dla komunikacji w zespole czy między firmami. Dobrym narzędziem diagnostyki poziomu znajomości języków obcych w firmie jest przeprowadzenie audytu językowego. Może to być audyt jednorazowy lub przeprowadzany cyklicznie. Z audytu można dowiedzieć się bardzo wiele. Jeśli firma nie zna poziomu znajomości językowych wśród swoich pracowników, może niewłaściwe zaplanować szkolenia językowe. Audyt językowy z Language Business pozwoli uniknąć tego typu sytuacji.

Nauka z lektorem

Najlepszą formą nauki języka jest jego używanie. Language Business oferuje swoim Klientom możliwość nauki z lektorem w grupie lub indywidualnie. Na żywo lub online. Według programu dopasowanego idealnie do potrzeb Klienta. Inne potrzeby będzie miała firma finansowa, a inne agencja reklamowa.

Aplikacja

Czasem nie ma czasu na szkolenie. Harmonogram firmy jest tak niesamowicie napięty, że nie da się do niego wcisnąć szkolenia językowego. Jednak kiedy trzeba się go uczyć, trzeba znaleźć na to sposób. Jednym z nich jest aplikacja Language for Business. Dzięki niej można się uczyć języków biznesowych w formie dwudziestominutowych lekcji. Nawet najbardziej zabiegani specjaliści znajdą czas na taką formę. Aplikacja posiada bardzo intuicyjny interfejs, dzięki któremu przyjemnie się jej używa. Zawiera 321 lekcji i 7 poziomów, dzięki czemu korzystać z niej mogą zarówno początkujący jak i bardziej zaawansowani.

Nauka hybrydowa

Możliwe jest również uczenie się hybrydowe. Łączy się wtedy naukę z lektorem z nauką przez aplikację. Jest to przydatne w szczególności dla zespołów pracujących hybrydowo.

Dlaczego wybrać Language Business?

Język angielski dla firm z Language Business wybrały renomowane firmy takie jak Dino, Grupa Energia, DZP, Accenture, Tata Global Beverages. Firma posiada ponad dwadzieścia lat doświadczenia w nauczaniu biznesowego angielskiego w różnych przedsiębiorstwach. Małych i wielkich, ze wszelkiego rodzaju branż. Dzięki temu jest w stanie sprostać oczekiwaniom każdego rodzaju Klientów. Firma uczy nie tylko biznesowego angielskiego, lecz także innych języków europejskich, w tym rosyjskiego, szwedzkiego, francuskiego, niemieckiego i wielu innych języków europejskich. Postawienie na Language Business pozwoli przygotować firmę na kontakty z zagranicznymi kontrahentami czy wejścia na zagraniczne rynki. Poprawi także komunikację w zespołach wielokulturowych, których jest w biznesie coraz więcej.