UM Ełk: Nabór wniosków na dofinansowanie z zakresu usuwania azbestu zakończony

2 min czytania

Zakończył się nabór wniosków na dofinansowanie z zakresu usuwania azbestu na terenie Ełku. Do urzędu wpłynęło łącznie 12 wniosków. Większość z nich złożyli mieszkańcy miasta z domów jednorodzinnych osiedla Zatorze i os. Kochanowskiego.

Dofinansowanie dotyczy zadań z zakresu demontażu, transport i unieszkodliwienia azbestu i wyrobów zawierających azbest, z nieruchomości położonych na terenie Miasta Ełk.

Zgodnie z przyjętym terminem złożenia wniosków czyli do 26 lipca br. do urzędu Miasta Ełk wpłynęło łącznie 12 wniosków w tym:

· 10 wniosków złożyli mieszkańcy miasta , wśród których 6 zadeklarowało odbiór azbestu i wyrobów zawierających azbest a 4 demontaż wraz z odbiorem

· 1 wniosek od osoby prawnej

· 1 wniosek od jednostki oświatowej mających swoje siedziby na terenie miasta Ełku

Realizacja przedsięwzięcia rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 75%

Prace związane z demontażem i załadunkiem planowane są do wykonania w maju i czerwcu 2020 r.

Dofinansowaniem nie są objęte koszty związane z m.in.:

· zakupem i montażem nowych pokryć dachowych

· demontażem lub wymianą elementów konstrukcyjnych dachu lub ściany

· demontażem elementów izolacyjnych dachów lub ściany

Dodatkowe informacje dostępne w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku.

Krzysztof Wilczyński, tel. 87 73 26 243, e-mail k.wilczyńTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

elk.pl/aktualnosci-wpis/3643/nabor-wnioskow-na-dofinansowanie-z-zakresu-usuwania-azbestu-zakonczony

Autor: krystian