Dofinansowanie dotyczy zadań z zakresu demontażu, transport i unieszkodliwienia azbestu i wyrobów zawierających azbest, z nieruchomości położonych na terenie Miasta Ełk.
Zgodnie z przyjętym terminem złożenia wniosków czyli do 26 lipca br. do urzędu Miasta Ełk wpłynęło łącznie 12 wniosków w tym:
· 10 wniosków złożyli mieszkańcy miasta , wśród których 6 zadeklarowało odbiór azbestu i wyrobów zawierających azbest a 4 demontaż wraz z odbiorem
· 1 wniosek od osoby prawnej
· 1 wniosek od jednostki oświatowej mających swoje siedziby na terenie miasta Ełku
Realizacja przedsięwzięcia rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie przedsięwzięcia przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji ok. 75%
Prace związane z demontażem i załadunkiem planowane są do wykonania w maju i czerwcu 2020 r.
Dofinansowaniem nie są objęte koszty związane z m.in.:
· zakupem i montażem nowych pokryć dachowych
· demontażem lub wymianą elementów konstrukcyjnych dachu lub ściany
· demontażem elementów izolacyjnych dachów lub ściany
Dodatkowe informacje dostępne w Wydziale Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełku.
Krzysztof Wilczyński, tel. 87 73 26 243, e-mail k.wilczyńTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.