a) być wskazanym pisemnie przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zarejestrowanym i prowadzącym działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
b) nie może reprezentować w komisji konkursowej organizacji lub podmiotu biorącego udział w otwartych konkursach ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2020;
c) spełniać przepisy kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące wyłączenia pracownika;
d) złożyć następujące dokumenty zgłoszeniowe:
· pismo przewodnie opisujące kandydata i jego doświadczenie oraz kompetencje w realizacji zadań publicznych i ocenie ofert,
· pisemne upoważnienie macierzystej organizacji lub podmiotu do reprezentacji,
· oświadczenie organizacji/podmiotu o tym, że nie zamierza brać udziału w otwartych konkursach ofert na realizację zadań samorządu miasta Ełku w roku 2020.
6. Nabór zgłoszeń będzie trwać od 5 do 13 grudnia 2019 r. do godz.: 15.30.
7. Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu.
8. W przypadku dużej liczby zgłoszeń z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.