Na czym polega kampania Google Adwords? Czy warto w nią zainwestować?

Współczesny marketing internetowy jest bardzo dynamiczny i z roku na rok proponuje nam nowe techniki budowania swojej pozycji w Internecie. Coraz większym zainteresowaniem wielu firmy oraz sklepów online cieszy się reklama Google Ads. Profesjonalna agencja Adwords w Warszawie może na podstawie dokładnej analizy zaplanować kampanię, która oferuje Twojej firmie najlepsze rezultaty. Na czym konkretnie polega reklama Google Adwords oraz jakich korzyści mogą się spodziewać inwestorzy?

Działanie reklam w programie Google Adwords

Kampania w dużej mierze opiera się na prawidłowym doborze fraz kluczowych, które chcemy powiązać z naszą stroną internetową. Muszą być one związane z produktami lub usługami, które oferujemy. Dzięki kampanii Google Adwords, nasza strona może być wyświetlana na pierwszym miejscu wyników wyszukiwania, niezależnie od pozycjonowania organicznego. Zasięg reklamy jest jednak znacznie szerszy, ponieważ obejmuje także bannery umieszczone w dużych serwisach oraz portalach.

Wyświetlane reklamy są dostosowane do preferencji użytkownika. Algorytm Google analizuje ostatnią aktywność w sieci i dobiera treści, które mogą zainteresować odbiorców. To znacznie zwiększa szanse na dotarcie do określonej grupy docelowej. O ile organiczne pozycjonowanie stron przynosi nam stabilizację oraz regularny wzrost nowych klientów, o tyle kampania Adwords daje natychmiastowe efekty, już od pierwszego dnia.

Od czego zacząć marketing internetowy?

W pierwszej kolejności warto skorzystać z usług doświadczonego specjalisty SEO, który przeprowadzi analizę naszej strony internetowej, a także sprawdzi działania konkurencji. Uzyskane informacje pozwalają na skuteczniejszy dobór fraz kluczowych. Jednocześnie, agencja Adwords w Warszawie udziela nam cennych wskazówek odnośnie pozycjonowania organicznego. Musimy pamiętać, że po zakończeniu kampanii Google Ads, pozycja naszej strony w wyszukiwarce będzie zależeć właśnie od technik pozycjonowania organicznego.

Ile kosztuje profesjonalna kampania Adwords?

W tym względzie wszystko zależy od nas. Płacimy bowiem wyłącznie za kliknięte linki prowadzące od naszej strony. Możemy ustalić górny limit wydatków, a po osiągnięciu tej granicy, kampania zostanie automatycznie zakończona. Należy jednak uwzględnić koszty pracy specjalisty SEO z Łodzi, który przeprowadzi audyt strony oraz analizę konkurencji. To opłacalna inwestycja, biorąc pod uwagę lepsze ukierunkowanie prowadzonej kampanii reklamowej.

Jakich efektów docelowych możemy się spodziewać? Skuteczne pozycjonowanie organiczne zapewni nam stabilną sytuację oraz regularny przypływ klientów w perspektywie długoterminowej. Natomiast działania agencji Adwords w Warszawie zaoferują natychmiastowy wzrost odsłon strony internetowej, co jest szczególnie istotne na początku działalności, a także w okresach, gdy nasza firma nie narzeka na nadmiar klientów.