W internecie jest mnóstwo ofert przedsiębiorstw, agencji interaktywnych i marketingowych, które oferują profesjonalne tworzenie stron internetowych dla firm. Jest więc w czym wybierać. Na uwagę zasługuje jednak agencja marketingu internetowego 48 Media, która oprócz stworzenia nowoczesnej witryny może pomóc i doradzić w pozostałych kwestiach (domena, hosting, promocja i pozycjonowanie), a nawet kompleksowo zadbać o wszystkie istotne elementy w taki sposób, że nie będzie trzeba zaprzątać sobie głowy detalami technicznymi, a będzie można skupić się na stworzeniu jak najlepszej zawartości dla nowej witryny firmowej.

Wybierz domenę

Przed założeniem strony internetowej dobrze będzie mieć pomysł na domenę, czyli adres pod którym znajdziemy naszą stronę www. Nie musi to być skomplikowany, ani chwytliwy slogan reklamowy, ważne jest to, aby łatwo było zapamiętać ten adres. Zwykle więc wystarczy nazwa firmy lub połączenie nazwy firmy z nazwą usług, które oferuje. Należy przy tym kierować się zasadą, że im krótsza nazwa tym łatwiej będzie ją zapamiętać. Warto też wiedzieć, że przy wyborze odpowiedniej nazwy upewnić się, że inna firma nie stosuje podobnej – nikt nie lubi być mylony z konkurencją. Jeśli firma wypracowała sobie już markę i jej nazwa jest rozpoznawalna to nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć adres strony z samej nazwy. Nawet myśląc przyszłościowo – jeśli firma będzie skupiać się na tym, aby podkreślać prestiż swoich produktów i eksponować nazwę firmy to zdecydowanie warto postawić na prosty adres składający się jedynie z nazwy firmy.

Jak założyć profesjonalną stronę dla firmy?

Hosting

Strona internetowa musi być umieszczona na odpowiednim hostingu. Hosting to miejsce na serwerze na którym przechowuje się pliki strony internetowej, a sam hosting jest obsługiwany przez odpowiednio mocny serwer, który dba o to, aby strona była zawsze dostępna pod konkretnym adresem. Przy wyborze odpowiedniego hostingu lepiej tą kwestię skonsultować z firmą, która tworzy dla nas stronę internetową, w ten sposób będziemy mieć pewność, że nie przepłacimy za moc serwera, która będzie dla nas zbędna.

Promocja i pozycjonowanie

Po tym jak strona www będzie dostępna w globalnej sieci może pojawić się konieczność zainwestowania w odpowiednią promocję i reklamę. Natomiast pozycjonowanie strony firmowej pozwoli uzyskać lepsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych na wybrane hasła. Świetnym doradcą w tej kwestii będzie dobra agencja marketingu internetowego, która zatroszczy się o to, aby wypromować witrynę firmową w najbardziej optymalny sposób.