15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta. Wszyscy jesteśmy konsumentami, zatem warto przypomnieć kilka ważnych informacji, zwłaszcza dotyczących zakupów robionych przez internet czy telefon.
W czasach panującej pandemii coraz więcej konsumentów robi zakupy przez internet. W ostatnim roku wyraźnie wzrosła liczba osób robiących wirtualne zakupy. Jakie są z tym związane prawa i obowiązki konsumenta? Jak odstąpić od umowy? Co z ofertami przez telefon? Kto odpowiada za przesyłkę?
Na te i wiele innych wątpliwości zawsze odpowie Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ełku, Dariusz Cezary Dracewicz, który zaprasza do korzystania z bezpłatnych porad telefonicznych, e-mailowych lub osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Ełku.
Dariusz Cezary Dracewicz
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ełku
Starostwo Powiatowe w Ełku
ul. Piłsudskiego 4, pok. 394 a
19-300 Ełk
tel.: 87 621 83 22
tel. kom.: 783 883 999
gg: 1840107
skype: rzecznikelk
godziny pracy: pon.- pt. 7.30 – 15.30