15 marca obchodzimy Światowy Dzień Konsumenta. Wszyscy jesteśmy konsumentami, zatem warto przypomnieć kilka ważnych informacji, zwłaszcza dotyczących zakupów robionych przez internet czy telefon.

W czasach panującej pandemii coraz więcej konsumentów robi zakupy przez internet. W ostatnim roku wyraźnie wzrosła liczba osób robiących wirtualne zakupy. Jakie są z tym związane prawa i obowiązki konsumenta? Jak odstąpić od umowy? Co z ofertami przez telefon? Kto odpowiada za przesyłkę?

Na te i wiele innych wątpliwości zawsze odpowie Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ełku, Dariusz Cezary Dracewicz, który zaprasza do korzystania z bezpłatnych porad telefonicznych, e-mailowych lub osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Ełku.

Dariusz Cezary Dracewicz

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Ełku

Starostwo Powiatowe w Ełku

ul. Piłsudskiego 4, pok. 394 a

19-300 Ełk

tel.: 87 621 83 22

tel. kom.: 783 883 999

gg: 1840107

skype: rzecznikelk

godziny pracy: pon.- pt. 7.30 – 15.30